مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-14سياسي

نماینده مردم نهبندان درخصوص الحاق دانشگاه های بیرجند به وزیر علوم تذکر شفاهی داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی به وزیر علوم درخصوص الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند، - نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی به وزیر علوم درخصوص الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند، تذکر شفاهی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی به وزیر علوم درخصوص الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند، تذکر شفاهی داد.

او در نطق خود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان تنها دانشگاه صنعتی شرق کشور در حال الحاق است، نه به اعتراض نماینده، ولی فقیه توجه کرده اید و نه نمایندگان و فرهیختگان جامعه علمی استان، این کار جز بی احترامی به مردم شریف استان چه معنای دیگری دارد.

لازم است هر چه سریعتر نسبت به لغو این تصمیم غیرکارشناسی اقدام شود.

براساس طرح آمایش آموزش عالی در خراسان جنوبی و ابلاغیه وزارت علوم، با الحاق این دو دانشگاه، پردیس صنعتی بیرجند شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم نهبندان درخصوص الحاق دانشگاه های بیرجند به وزیر علوم تذکر شفاهی داد

نماینده مردم نهبندان درخصوص الحاق دانشگاه های بیرجند به وزیر علوم تذکر شفاهی داد