مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-14ورزشي

بازیکنان شهرداری به مراتب بهتر از بوشهری ها بازی کردند


سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر با یک بازی جانانه سه امتیاز را خارج از خانه ازآن خود کردند، گفت: تیم شهرداری آستارا به مراتب بهتر از بوشهری ها بازی کرد و چهار تا 5 موقعیت گل شهرداری به تیر دروازه برخورد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، پایان رأفت پس از پایان بازی شهرداری آستارا مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: این برد را به تیم شاهین شهرداری بوشهر تبریک می گویم، چراکه آن ها با یک بازی جانانه سه امتیاز را خارج از خانه گرفتند.

   وی با بیان اینکه تیم شهرداری آستارا به مراتب بهتر از بوشهری ها بازی کرد و چهار تا پنج موقعیت گل شهرداری به تیر دروازه برخورد کرد، گفت: قبل شروع بازی به بازیکنان تذکر داده بودم که مراقب ضدحمله های حریف باشند تا خدای ناکرده به سرنوشت بازی با قشقایی دچار نشویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گل خوردن شهرداری را از ناحیه کم بودن دفاع دانست و تصریح کرد: همین برد و باخت ها فوتبال را شیرین می کند و امیدواریم بعد از عید، بازیکنان با تمام پتانسیل و انرژی در بازی های بعدی لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کنند.

رأفت استفاده از تبلیغات دورزمین و درآمدزایی را حق مسلم شهرداری دانست و بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا، یک تیم شهرستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان شهرداری به مراتب بهتر از بوشهری ها بازی کردند

بازیکنان شهرداری به مراتب بهتر از بوشهری ها بازی کردند