مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-14سياسي

تقسیم کار ملی برای استقرار الگوی اخلاق و فرهنگ کار و رفتار اقتصادی


جلسه هشتم جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور روز 23 اسفند به ریاست معاون اول رییس جمهور دکتر اسحاق جهانگیری تشکیل شد.

- جلسه هشتم جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور روز 23 اسفند به ریاست معاون اول رییس جمهور دکتر اسحاق جهانگیری تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دستور این جلسه با بیان اینکه گزارشی تحلیلی از وضعیت سرمایه اجتماعی، امید ملی و اعتماد به آینده و ارتباط این مقوله ها با باورهای دینی و ظرفیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارائه شد، اظهار داشت: بر اساس این گزارش ایجاد بسترهای موفقیت به ویژه برای نسل جوان و توجه به این حوزه می تواند منجر به کاهش آسیب ها در حوزه های مختلف و ثبت تجربه های مثبت اجتماعی شود.

وی افزود: تقویت حوزه عقلانیت و فضای علم و دانش موجبات تقویت بنیان های اجتماعی و دوری جامعه از آسیب ها را فراهم می کند و با توجه به فراگیری تنهایی در دنیای امروز، نگاه توحیدی جبران کننده همه تنهایی های انسان می تواند باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن برشمردن تجربه های دوری از فطرت، تصریح کرد: توسعه ارتباطات ظرفیتی است که می توان با استفاده از آن؛ حکمت الهی در فرایند اجتماعی شدن اثرگذار باشد و لازم است از این ظرفیت به عنوان سرمایه اجتماعی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم کار ملی برای استقرار الگوی اخلاق و فرهنگ کار و رفتار اقتصادی

تقسیم کار ملی برای استقرار الگوی اخلاق و فرهنگ کار و رفتار اقتصادی