مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-14سياسي

بیش از 800 هزار درخت مثمر با هدف کمک به نیازمندان غرس شد


بیش از 800 هزار درخت مثمر بومی در پویش درخت یاری به همت بنیاد علوی، بسیج دانشجویی و گروه های مردمی و جهادی با هدف کمک به معیشت نیازمندان کاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گردهمایی فعالین نخستین دوره پویش ملی درخت یاری با حضور مدیر عامل بیناد علوی، مسئول عملیات جهادی سازمان های جامعه هدف ما توانمند شوند.

گروه های جهادی هم چنین موضوعی را پیگیری می کنند.

  منصوری تصریح کرد: ما در گروه های جهادی در کنار هم تجربه کارهای موردی مانند توزیع اقلام رایگان به نیازمندان را داشتیم؛ اما در این پویش حدود 300  گروه جهادی یک کار هماهنگ را برای کمک به معیشت نیازمندان انجام دادند و این می تواند الگویی باشد برای برنامه های جهادی.

  مدیرعامل بنیاد علوی اظهار داشت: بیش از 800 هزار درخت در این پویش کاشته شد در زمین هایی که در اختیار جهادگران قرار گرفت که انشالله عواید آن در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پویش درخت یاری تلاش می کند با درختکاری و حفظ محیط زیست، مشکلات معیشتی ساکنان مناطق محروم را بر طرف کند.

  بسیج دانشجویی و بنیاد علوی اخیراً با امضای تفاهم نامه ای تصمیم گرفتند با اجرای طرح کاشت درخت مثمر در مناطق محروم به توانمندسازی نیازمندان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 800 هزار درخت مثمر با هدف کمک به نیازمندان غرس شد

بیش از 800 هزار درخت مثمر با هدف کمک به نیازمندان غرس شد