مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-14اقتصادي

در خراسان شمالی کمبودمرغ نداریم/ مشکل در شبکه توزیع است!


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: روزانه بالغ بر 50 تن گوشت مرغ به بازار تزریق می شود که مشکل کمبود مرغ درشبکه توزیع است.

- علیرضا صادق در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به مشکل کمبود مرغ در چند روز اخیر در بجنورد، اظهار کرد: ما مشکل تأمین مرغ نداشته و در شبکه توزیع مشکل داریم.

وی بابیان اینکه نیاز روز بجنورد از بعد شیوع به بازار تزریق می شود و کمبود موجود به بخش توزیع مربوط است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ضمن تأکید بر کنترل و مدیریت توزیع مرغ افزود: اگر جلوی خروج غیرقانونی مرغ از استان گرفته نشود ما هرچقدر هم میزان تولید را بالا ببریم سودمند نخواهد بود.

صادق در ادامه از شاخص بودن استان خراسان شمالی در تنظیم بازار یادکرد و تصریح کرد: ما علاوه بر اینکه نیاز استان را تأمین کردیم به استان های دیگر نیز صادر کردیم، اما دلیل کمبود مرغ در بازار وجود دلالان سودجویی است که از فرصت گرانی مرغ  در استان های هم جوار استفاده کرده و گوشت مرغ را از استان خارج می کنند.

وی با توضیح این مطلب که اداره صمت باید در موضوع خروج بی ضابطه مرغ از استان توسط دلالان پیگیر و پاسخگو باشد افزود: ازآنجایی که استان های هم جوار نتوانستند در تنظیم بازار موفق عمل کنند و قیمت مرغ در آن شهرها با اختلاف 10 هزار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خراسان شمالی کمبودمرغ نداریم/ مشکل در شبکه توزیع است!

در خراسان شمالی کمبودمرغ نداریم/ مشکل در شبکه توزیع است!