مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-14فرهنگي

رونمایی از 7 اثر تجسمی در اصفهان


هفت اثر تجسمی هنرمندان اصفهان با حضور هنرمندان خالق آثار و جمعی از مسئولان در این شهر تاریخی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم ضیافت آفتاب برای رونمایی از هفت اثر تجسمی تولید شده توسط هنرمندان اصفهان به مناسبت عید مبعث با حضور هنرمندان خالق این اثر و مسئولان حوزه هنری استان اصفهان و مجموعه فولاد مبارکه در گالری گلستان عمارت سعدی برگزار شد.

این ضیافت طلیعه تولید آثار مختلف هنری است رییس حوزه هنری استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: خوراک اصلی این ضیافت را هنرمندان اصفهان تولید کرده اند، دو تشکر ویژه دارم نخست از استاد محسن سلیمانی، خوشنویس و مدیر خانه خط حوزه هنری اصفهان که با هنرمندان در ارتباط بودند و پیگیری آثار را برعهده داشتند و تشکر دوم من از جناب نباتی نژاد و مجموعه فولاد مبارکه است که با ما همراهی کردند.

مجتبی شاهمرداری اظهار امیدواری کرد که این ضیافت طلیعه تولید آثار مختلف و برپایی ضیافت های هنری متعدد باشد و چرخه تولید اثر هنری و راه یابی این آثار به زندگی مردم راه بیافتد.

توجه به مسئولیت اجتماعی حمایت از تولید آثار هنری و هنرمندان در ادامه این مراسم مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: در مجموعه فولاد مبارکه علاوه بر تولید صنعت و فولادی که داریم و به نوعی قطب صنعت کشور هستیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 7 اثر تجسمی در اصفهان

رونمایی از 7 اثر تجسمی در اصفهان