مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-14اقتصادي

افزایش 2 برابری پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال جاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بالغ بر 166 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در کردستان پرداخت شده که این رقم به نسبت سال گذشته افزایشی 2 برابری داشته است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بالغ بر 166 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در کردستان پرداخت شده که این رقم به نسبت سال گذشته افزایشی 2 برابری داشته است.

محمد دره وزمی امروز (24اسفند) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: این میزان تسهیلات پرداختی از محل های بند الف تبصره 18 و جهش تولید بوده است که این میزان بیش از سهم ابلاغی استان بوده است.

وی عنوان کرد: هر چند این رقم از تسهیلات نتوانسته مشکلات واحدهای تولیدی را به صورت کامل برطرف کند؛ اما چرخه صنعت در کردستان را همچنان به گردش درآورده است.

دره وزمی اظهار کرد: امید است در سال 1400 با افزایش پرداختی ها صنعت استان را توسعه داده و وضعیت اشتغال را در کردستان بهبود بخشیم.

دره وزمی با اشاره به اینکه در حوزه صنعت 90 میلیارد و 880 میلیون تومان به سرمایه گذاران پرداخت شده افزود: در سال جهش تولید برای کمک به واحدهای تولیدی در سطح استان در حوزه صنعت از دو محل بند الف تبصره 18


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال جاری

افزایش 2 برابری پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال جاری