مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-14سياسي

ائمه جمعه کرمانشاه افراد شایسته رابرای حضور درانتخابات تشویق کنند


ائمه جمعه و معتمدین مردم در استان نخبگان و افراد شایسته را برای کاندیدا شدن در شورای اسلامی شهر و روستاها ترغیب و تشویق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه علاج مشکلات کشور را حضور پُرشور مردم در انتخابات و انتخاب درست دانستند، افزود: ائمه جمعه وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند و مورد اعتماد و اطمینان مردم هستند، لذا می توانند زمینه را برای حضور پُرشور مردم در پای صندوق آرا را فراهم کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر انتخاب افراد شایسته و نخبه گفت: ائمه جمعه باید با بالا بردن آگاهی و شناخت جامعه، مردم را برای حضوری پُر شور در پای صندوق آرا ترغیب کنند.

محمدی عراقی با گلایه از عدم تمایل افراد شایسته، نخبه و توانمند برای کاندیدا شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه تاکید کرد: شوراها محلی برای خدمتگزاری به مردم است و باید افراد کاردان، متدین و لایق وارد این عرصه شوند تا شاهد آبادانی و بهبود اوضاع این استان باشیم.

وی بیان کرد: سزاوار نیست اجازه دهیم افراد نالایق در انتخابات شرکت کنند و بر صندلی مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهدا است، بنشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمانشاه افراد شایسته رابرای حضور درانتخابات تشویق کنند

ائمه جمعه کرمانشاه افراد شایسته رابرای حضور درانتخابات تشویق کنند