مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-14اجتماعي

جذابیت باند فرودگاه بجنورد برای دانشجویان خلبانی


مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: باند فرودگاه بجنورد، یکی از باندهایی است که برای دانشجویان رشته خلبانی از جذابیت خاصی برخوردار است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: باند فرودگاه بجنورد، یکی از باندهایی است که برای دانشجویان رشته خلبانی از جذابیت خاصی برخوردار است.

ابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی مرکز هوانوردی طی چند روز گذشته در بجنورد اظهارکرد: در واقع این مرکز هوانوردی می تواند به دلیل موقعیت فرودگاه جایگاه بسیار خوبی پیدا کند چراکه در منطقه شرق، شمال شرق و شمال کشور مرکز هوانوردی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای هر آموزشی یک مکان نیز مورد نیاز است، افزود: فرودگاه بجنورد به علت موانع طبیعی که در اطراف آن وجود دارد و همچنین باند طولانی جذابیت خاصی را برای دانشجو ایجاد می کند.

قدمگاهی ادامه داد: علاوه بر آن دانشجویان رشته هوانوردی بعد از گذراندن تعدادی از دوره ها، نیاز است که پرواز ناوبری نیز داشته باشند که فرودگاه بجنورد از لحاظ داشتن تجهیزات ناوبری می تواند این امکان را برای دانشجویان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز مرکز آموزش هوانوردی در فرودگاه بجنورد راه اندازی شد اما بنا به دلایلی فعالیت آن لغو شد، تصریح کرد: در واقع راه اندازی این مرکز عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت باند فرودگاه بجنورد برای دانشجویان خلبانی

جذابیت باند فرودگاه بجنورد برای دانشجویان خلبانی