مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-14سياسي

نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان ایلام بی بدیل است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان ایلام بی بدیل است، گفت: در سایه امنیت، سرمایه گذاری و توسعه محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری ظهر روز یکشنبه در دیدار با مجموعه فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی نقش اساسی در رفع مشکلات استان ایفا کرده است و در سایه امنیت است که سرمایه گذاری، توسعه، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود.

وی بیان کرد: نقش این ارگان در رفع مشکلات استان اساسی و غیر قابل انکار است و نیروی انتظامی در کنترل آسیب های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام با اشاره به بحث کنترل و مدیریت هستیم و اقدامات و نقش نیروی انتظامی در مقابله با کرونا غیر قابل انکار است و جای تقدیر و تشکر دارد چرا که نیروی انتظامی در بحث محدودیت ترددها، کنترل آرامستان ها و ورودی و خروجی شهرستان ها و استان اقدامات بسیار خوبی داشته است.

نوذری با اشاره به سه پیک کرونا در استان، ابزار کرد: ما در بحث کرونا سه پیک را پشت سر گذاشته ایم و در آبان ماه بسیاری از عزیزان از جمله مدافعین سلامت، بسیاری از بزرگان استان را از دست داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان ایلام بی بدیل است

نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان ایلام بی بدیل است