مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-14سياسي

پیش نویس قانون برای مهار آسیب های اجتماعی


رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از 123 نفر از کارشناسان منتخب مرکز فوریت های اجتماعی سراسر کشور، پیش نویس قانون ساختار، تشکیلات و وظایف مرکز فوریت های اجتماعی را به دولت تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس: وحید قبادی دانا رییس بر موضوع آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: کارکنان اورژانس اجتماعی به صورت شبانه روزی در خدمت خانواده ها هستند و خط اول مواجهه با موضوعاتی همچون خشونت خانگی، کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و.

هستند و مواردی که اقدام به خودکشی می شود با تماس شماره 123 همکاران بهزیستی در مراکز مداخله وارد عمل می شوند.

قبادی دانا بابیان اینکه 360 مرکز اورژانس اجتماعی در 256 پایگاه در سراسر کشور فعال است و در 31 استان خط تلفنی 123 به صورت رایگان و شبانه روزی خدمت رسانی می کند، گفت: اورژانس اجتماعی در سال 98 به یک میلیون و 100 هزار نفر خدمت رسانی کردند و در 9 ماهه اول سال جاری بیش از 900 هزار نفر خانواده هایی که طلب کمک داشتند، حمایت شدند.

رییس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار و 500 نفر در اورژانس اجتماعی مشغول به خدمت هستند، ادامه داد: با تصویب قانون اطفال و نوجوانان وظایف اورژانس اجتماعی سنگین تر و مشخص تر شد و نیازمند تقویت اورژانس اجتماعی برای اجرای صحیح این قانون دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس قانون برای مهار آسیب های اجتماعی

پیش نویس قانون برای مهار آسیب های اجتماعی