مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-14اجتماعي

بازگشت 5 چوپان قوچانی گرفتار در برف


5 نفر چوپان قوچانی که از روز گذشته به علت برف و کولاک شدید در کوهستان گرفتار شده بودند با بهبود وضعیت جوی به منازل خود بازگشتند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: 5 نفر چوپان قوچانی که از روز گذشته به علت برف و کولاک شدید در کوهستان گرفتار شده بودند با بهبود وضعیت جوی به منازل خود بازگشتند.

روز گذشته خبری مبنی بر مفقودی 5 نفر چوپان از اهالی روستای الهیان قوچان منتشر شد، در همین راستا مسعود برازنده رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: تعداد 5 نفر چوپان طبق روال همیشه برای چرای گوسفندان در کوه مستقر بودند که با بارش برف شدید و کولاک مواجه می شوند.

وی ادامه داد: به علت مسافت زیاد محل استقرار چوپان ها و صعب العبور بودن مسیر و شرایط کولاک امکان بازگشت به روستا و همچنین حضور امدادگران میسر نبود اما پس از ارتباط تلفنی با چوپان ها مشخص شد که حال عمومی مناسبی داشته و آذوقه به میزان لازم در اختیار دارند و در جای امن مستقر هستند.

برازنده تصریح کرد: این 5 نفر در مکان مشخصی حضور داشتند اما دسترسی به آن ها دشوار بود و به هیچ عنوان مفقود نشده بودند و امروز با بهبود وضعیت جوی به روستا بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 5 چوپان قوچانی گرفتار در برف

بازگشت 5 چوپان قوچانی گرفتار در برف