مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-14ورزشي

ایجاد تحول در کسب و کارها با فعالیت مراکز شتاب دهی


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: فعالیت مرکز شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه علاوه بر کاهش هزینه های ایجاد شغل، تحولی در کسب و کارهای نوین به وجود آورده و فرآیند تبدیل ایده تا محصول را در یک اکوسیستم کارآفرینی تکمیل کرده است.

- ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: فعالیت مرکز شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه علاوه بر کاهش هزینه های ایجاد شغل، تحولی در کسب و کارهای نوین به وجود آورده و فرآیند تبدیل ایده تا محصول را در یک اکوسیستم کارآفرینی تکمیل کرده است.

کامران جعفری ظهر امروز (24 اسفندماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: حوزه اشتغال جزو دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری به ویژه در ارتباط با موضوع جوانان است.

بهترین و سریع ترین راه برای اشتغال جوانان استفاده از ادبیات نوین در حوزه کسب و کار است و در این راستا برنامه شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان به همت جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه سرانه ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی حدود 500 میلیون تومان است، عنوان کرد: این در حالی است که سرانه ایجاد اشتغال برای یک نفر از طریق مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و مراکز شتاب دهی به کسب و کارها حدود 10 تا 50 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول در کسب و کارها با فعالیت مراکز شتاب دهی

ایجاد تحول در کسب و کارها با فعالیت مراکز شتاب دهی