مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-14ورزشي

مشارکت دستگاه های اجرایی با جهاددانشگاهی برای رفع مشکلات جوانان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: مهارت آموزی، مراکز رشد و مراکز شتابدهی کسب و کارهای فنارانه، اقدامات ارزشمندی است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و دستگاه ها باید به نهادهایی همچون جهاددانشگاهی و اداره ورزش و جوانان که در این .

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: مهارت آموزی، مراکز رشد و مراکز شتابدهی کسب و کارهای فنارانه، اقدامات ارزشمندی است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و دستگاه ها باید به نهادهایی همچون جهاددانشگاهی و اداره ورزش و جوانان که در این بخش ها فعال هستند را در راستای رفع مشکلات جوانان کمک کنند.

مسیح الله سلطانی، ظهر امروز (24 اسفندماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی امور جوانان نیازمند هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه ها و برنامه ریزی در بخش های مختلف است و با برگزاری جلسات مختلف، برنامه و طرح هایی برای حوزه جوانان در بخش هایی همچون ازدواج، اشتغال و سایر موارد ارائه شده و پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد به دلیل نبود شغل، دچار آسیب های اجتماعی شده اند و برای خانواده و جامعه مشکلاتی به وجود آمده است، عنوان کرد: از این جهت، فراهم کردن زمینه های اشتغال در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دستگاه های اجرایی با جهاددانشگاهی برای رفع مشکلات جوانان

مشارکت دستگاه های اجرایی با جهاددانشگاهی برای رفع مشکلات جوانان