مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-14اقتصادي

هشدار سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص چهارشنبه سوری


سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر افزایش تلفات چهارشنبه سوری در سال گذشته، در خصوص حوادث این شب که عمدتا ناشی از استفاده وسایل خطرناک و مواد محترقه است، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد ناییجی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، افزود: در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال با حوادثی که منجر به فوت و یا مصدومیت تعدادی از هموطنان می شود مواجه هستیم، ضمن آنکه در سال جاری نیز شاهد انتشار اخباری در مورد آسیب دیدن تعدادی از هموطنان بر اثر حوادث ناشی از مواد منفجره و محترقه بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در اختیار اورژانس است و پزشکی قانونی تنها آمار قربانیان این حوادث را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته پنج نفر از هموطنان ( چهار مرد و یک زن) جان خود را از دست دادند در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن، سه نفر گزارش شده بود.

وی با بیان اینکه عمده افراد فوت شده و یا مصدوم این حواث در سنین جوانی و نوجوانی قرار دارند افزود: افرادی که در حوادث چهارشنبه سوری سال قبل جان خود را از دست دادند زیر 20 سال بودند و تنها یک نفر از آنان 40 ساله بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص چهارشنبه سوری

هشدار سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص چهارشنبه سوری