مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-14پزشكي

پلمب 37 سفره خانه در بوشهر به علت تخلف کرونایی


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از پلمب 37 سفره خانه و قهوه خانه را از آغاز سال تاکنون به دلیل عرضه قلیان توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن فخرایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در کلیه ی در سطح کشور، می بایستی رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری از سوی شهروندان و متصدیان صنوف دنبال شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان داشت: با توجه به اینکه استعمال قلیان تضعیف سیستم ایمنی بدن را به همراه داشته و زمینه ابتلا افراد به بیماری کرونا را فراهم می کند، این ویروس از طریق ادوات استعمال دخانیات نیز به راحتی قابل انتقال است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 279 صنف کافه و قهوه خانه و سفره خانه مورد پایش قرارگرفته و 37 مورد پلمب و با مواردی که عرضه قلیان در مراکز صورت می گرفته، برخورد قانونی لازم به عمل آمد.

فخرایی اضافه داشت: کارشناسان بهداشت محیط در هفته سوم اسفندماه طی بازدیدهای مشترکی که به همراه اداره صنعت، معدن و اصناف شهرستان داشتند، 812 صنف مورد بازرسی قرار دادند و 173 مورد اخطاریه شفاهی و کتبی به صنوف متخلف داده شد که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 37 سفره خانه در بوشهر به علت تخلف کرونایی

پلمب 37 سفره خانه در بوشهر به علت تخلف کرونایی