مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-14سياسي

واکنش محمد غرضی به کاندیداتوری سردار محمد


محمد غرضی وزیر دولت سال های دفاع مقدس در رابطه با کاندیداتوری سردار محمد اظهار داشت: با توجه به اینکه هر بار قدرت از جناحی به جناح دیگر منتقل شد چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، - از مدیران همان طیف و جناح استفاده شده است؛ این نگرانی به وجود می آید که اگر یک عزیز نظامی برگزیده شود از همان طیف نظامیان مدیران خود را انتخاب می کند و این شرایط برای مردم جز گرانی و گرفتاری در پی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی، گفت: این نگرانی به وجود می آید که اگر یک عزیز نظامی برگزیده شود از همان طیف نظامیان مدیران خود را انتخاب می کند و این شرایط برای مردم جز گرانی و گرفتاری در پی نخواهد داشت.

سید محمد غرضی در خصوص افزایش تعداد کاندیداهای نظامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری و به ویژه استعفای سردار سعید محمد از فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور حضور در انتخابات، گفت: از مشروطه به بعد چندین بار نظامیان در کشور به قدرت رسیدند، نخست در 1299 بود که رضاخان کودتا کرد و مشروطه را به سمتی که خواست برد و حتی بعد خودش شاه شد.

بعد از آن در 1327 رزم آرا توسط شاه دوم پهلوی به عنوان نخست وزیر معرفی شد که در ادامه مسائلی ایجاد شد و بعد هم در سال 1329 کشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محمد غرضی به کاندیداتوری سردار محمد

واکنش محمد غرضی به کاندیداتوری سردار محمد