مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-14سياسي

خانه میان راهی؛ کلید زندگی سالم معتادان بهبودیافته


در راستای جلوگیری از آلوده شدن مجدد معتادان بهبودیافته که پس از ترخیص، مکانی برای اسکان ندارند تا زمان پذیرش خانواده باید خانه میان راهی هر چه سریع تر راه اندازی شود.

- ایسنا/زنجان دادستان زنجان گفت: در راستای جلوگیری از آلوده شدن مجدد معتادان بهبودیافته که پس از ترخیص، مکانی برای اسکان ندارند تا زمان پذیرش خانواده باید خانه میان راهی هر چه سریع تر راه اندازی شود.

حجت الاسلام محسن کرمی صبح امروز (24 اسفندماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان در هاله ای از ابهام قرار گرفت و دستورالعمل ها بر مبنای جمع آوری نکردن معتادان بود، ولی استان زنجان نیز تقریبا همزمان با طرح آزمایشی پیش بینی شده جمع آوری معتادان در استان تهران، این ریسک مدیریتی را انجام داد و معتادان را با موفقیت جمع آوری کرد.

وی با بیان اینکه تعریف معتاد متجاهر بر روی کاغذ آسان بوده ولی در واقعیت بسیار سخت است، زیرا تعریف در انطباق مصداق دشوار بوده به طوری که گاهی اوقات نظرات افراد متخصص نیز در این زمینه متفاوت است، افزود: در استان زنجان حضور خانواده، وضعیت بومی و یکسری از مسائل و مشکلات موجود در بحث معتادان را بافت سنتی مدیریت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه میان راهی؛ کلید زندگی سالم معتادان بهبودیافته

خانه میان راهی؛ کلید زندگی سالم معتادان بهبودیافته