مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-14اقتصادي

نحوه فعالیت بانک ها در تعطیلات پایانی سال و نوروز اعلام شد


روز پنج شنبه 28/ 12/ 1399 آخرین روز فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری و اولین روز فعالیت بانک ها نیز در سال آینده روز پنج شنبه 5/ 1/ 1400 خواهد بود.

- کانون بانکهای خصوصی اعلام کرد: روز پنج شنبه 28/ 12/ 1399 آخرین روز فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری و اولین روز فعالیت بانک ها نیز در سال آینده روز پنج شنبه 5/ 1/ 1400 خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کانون بانک های خصوصی نحوه فعالیت بانک ها و مؤسسات اعتباری کشور در روزهای پایانی امسال و ایام نوروز را اعلام کرد.

در نامه کانون بانک های خصوصی و مؤسسات اعتباری به مدیران عامل بانک های خصوصی و مؤسسات اعتباری آمده است: روز پنج شنبه 28/ 12/ 1399 آخرین روز فعالیت بانک ها و مؤسسات اعتباری و اولین روز فعالیت بانک ها نیز در سال آینده روز پنج شنبه 5/ 1/ 1400 است.

همچنین، بانک ها و مؤسسات اعتباری می توانند در ایام تعطیل به تشخیص مدیریت هر بانک اقدام به افتتاح بعضی شعب به صورت کشیک کرده به نحوی که در هر یک از شهرها به میزان حداقل تعداد شعب و جهت امور دریافت و پرداخت و ایجاد تسهیلات به منظور بهره برداری آسان از خدمات الکترونیکی فعالیت کنند.

علاوه بر این، شعبی که بدین منظور در ایام تعطیل فعال خواهند شد، باید ایام و ساعات فعالیت خود را قبلاً به نزدیک ترین پلیس محلی (کلانتری ها) کتباً اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت بانک ها در تعطیلات پایانی سال و نوروز اعلام شد

نحوه فعالیت بانک ها در تعطیلات پایانی سال و نوروز اعلام شد