مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-14اقتصادي

کشف انبار لوازم خانگی در شیراز


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از کشف یک انبار حاوی مقادیر لوازم خانگی در شیراز خبر داد.

- مهدی حسنی گفت: کارشناسان این سازمان ضمن انجام بازرسی یک انبار را در جنوب شیراز شناسایی و مقادیری لوازم خانگی نظیر اجاق گاز و هود آشپزخانه در این انبار کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت، حسنی با بیان اینکه این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، گفت: براساس ماده 60 قانون نظام صنفی پرونده تخلف احتکار برای صاحب این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون سازمان صمت فارس به صاحبان انبارها و کالاها هشدار داد که هر چه سریعتر نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها و ثبت ورود و خروج کالا در این سامانه اقدام کنند در غیر اینصورت به عنوان محتکر با آنها برخورد و کالای آنها توقیف می شود.

او همچنین گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال تقاضای مردم برای شست و شوی قالی افزایش می یابد نظارت بر فعالیت این واحدها در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

حسنی بیان کرد: طی یک هفته گذشته از 16 قالیشویی بازرسی و برای 13 قالیشویی پرونده تخلف گرانفروشی تشکیل شد؛ ارزش ریالی این پرونده ها بیش از 782 میلیون ریال بوده و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار لوازم خانگی در شیراز

کشف انبار لوازم خانگی در شیراز