مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-14اقتصادي

166 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کردستان پرداخت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز 166 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات به 90 واحد تولیدی در کردستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع را توانستیم جذب کرده و به سرمایه گذاران پرداخت کنیم.

وی افزود: هر چند که با این رقم تسهیلات نتوانسته ایم مشکلات سرمایه گذاران این حوزه را به طور کامل رفع کنیم اما چرخه صنعت در کردستان همچنان در گردش بوده است و واحدهای تولیدی بسیاری با این تسهیلات به چرخه گردش بازگشته اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: امیدواریم در سال 1400 با افزایش اینگونه پرداختی ها بتوانیم هم صنعت استان را توسعه دهیم و هم وضعیت اشتغال را در کردستان بهبود بخشیم.

دره وزمی یادآور شد: در سال 99 که سال جهش تولید بود برای کمک به واحدهای تولیدی در سطح استان در حوزه صنعت منابعی را از دو محل بند الف تبصره 18 و رونق تولید برای پرداخت سرمایه ثابت و سرمایه در گردش در اختیار داشتیم که توانستیم تسهیلات مناسبی پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه صنعت از محل بند الف تبصره 18 تا امروز 90 میلیارد و 880 میلیون تومان تسهیلات به سرمایه گذاران پرداخت شده و از محل رونق تولید نیز 75 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

166 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کردستان پرداخت شد

166 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کردستان پرداخت شد