مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-14فرهنگي

حرف های زرین دست از موفقیت با «ساز دهنی» و آرزویش برای نسل جوان + فیلم


علیرضا زرین دست که تاکید می کند؛ طعم موفقیت را در شب نمایش فیلم «ساز دهنی» امیرنادری چشیده به جوان ها توصیه می کند که برای نشان استعداد و خلاقیت یاد بگیرند که مسیر موفقیت را چطور مدیریت کنند.

- حرف های زرین دست از موفقیت با ساز دهنی و آرزویش برای نسل جوان + فیلم علیرضا زرین دست که تاکید می کند؛" طعم موفقیت را در شب نمایش فیلم ساز دهنی امیرنادری چشیده به جوان ها توصیه می کند که برای نشان استعداد و خلاقیت یاد بگیرند که مسیر موفقیت را چطور مدیریت کنند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زرین دست یکی از فیلمبردارهای بنام سینمای ایران است که بیش از 50 سال سابقه کار در این عرصه را دارد.

او متولد 24 اسفند سال 1324 در تبریز است و به همین بهانه گفت وگویی با فریدون جیرانی داشته که در آن از تجربه کار با فیلمسازان نسل های مختلف سینمای ایران گفته است.

زرین دست که معتقد است عوامل پشت دوربین در سینمای پس از انقلاب هویت پیدا کردند و بیشتر مورد توجه قرار گرفتند، می گوید: من از همه فیلمسازانی که با آن ها کار کردم، حتی آن هایی که سینما را بلد نبودند چیزهای زیادی آموختم و بجز سینما از سریال دایی جان ناپلئون هم خیلی یاد گرفتم.

در یک دوره فیلم هایی بودند که در ماهر شدن من تاثیرگذار بودند مثل سینمای کانون پرورش فکری و فیلم های تجربه ، زنگ تفریح و ساز دهنی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های زرین دست از موفقیت با «ساز دهنی» و آرزویش برای نسل جوان + فیلم

حرف های زرین دست از موفقیت با «ساز دهنی» و آرزویش برای نسل جوان + فیلم