مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-14سياسي

تعدد دستگاه های متولی از جدی ترین مشکلات باغستان سنتی قزوین است


یکی از مشکلات جدی باغستان، تعدد دستگاه های متولی است و به همین خاطر شورای حفظ حقوق بیت المال به عنوان مرجعی فرای این بخش ها و مجموعه ها قطعاً پیگیر امور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در همایش بزرگداشت هفته منابع طبیعی که توسط باغداران در محل باغستان سنتی قزوین برگزار شد اظهار کرد: مسائل و مشکلات باغستان سنتی چندین سال است که از سوی باغداران و سازمان های مردم نهاد پیگیری می شود و تاکنون نشست ها و مصوبات مختلفی در راستای احیا و حفاظت از آن برگزار شده، اما همچنان حیات باغستان در مخاطره است و این موضوع جای نگرانی دارد.

وی افزود: دادستانی قزوین قبل از گزارش مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری به موضوع باغستان سنتی ورود کرده و همزمان مکاتباتی از سوی معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور واصل شده است، که بر همین اساس و به دستور رییس کل دادگستری استان، در ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال، کارگروه صیانت از باغستان سنتی قزوین تشکیل شده است.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: جلسات کارگروه مربوطه با حضور نمایندگان باغداران، سمن ها و مدیران دستگاه های متولی برگزار می شود و چنانچه دستگاه های دخیل در انجام وظایف خود ترک فعل کرده باشند، قطعاً در این کارگروه مطالبه گری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد دستگاه های متولی از جدی ترین مشکلات باغستان سنتی قزوین است

تعدد دستگاه های متولی از جدی ترین مشکلات باغستان سنتی قزوین است