مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-14اقتصادي

بهره برداری از طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد آغاز شد


قطعه سوم ابرطرح انتقال آب خلیج فارس به مجتمع صنعتی چارملو در شهرستان اردکان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/یزد قطعه سوم ابرطرح انتقال آب خلیج فارس به مجتمع صنعتی چارملو در شهرستان اردکان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

ناصر تقی زاده در این مراسم که امروز یکشنبه 24 اسفندماه در محل مخازن آبگیری مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد، با بیان این که بهره برداری از این خط انتقال آب تا اردکان در راستای توسعه فلات مرکزی است، اظهار کرد: اکثر معادن بزرگ ایران در فلات مرکزی وجود دارد که غالبا نیز ناشناخته هستند و برای توسعه آن با توجه به خشکی منطقه، به آب پایدار نیاز داریم.

وی نسبت به توسعه بخشی به واسطه آب انتقالی خلیج فارس ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوار هستیم که با استتفاده از این طرح بتوانیم برای توسعه فلات مرکزی، مناطق کویری و محروم کشورمان استفاده کنیم.

این مسئول با بیان این که در حوزه انتقال فناوری، پمپ های آب و شیرآلات نیز به خودکفایی رسیدیم، گفت: امیدوار هستیم برای خط دوم و سوم انتقال آب از خرید ابزار الات خارجی بی نیاز بوده و از دست ساخته iای فرزندان کشورمان بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد آغاز شد

بهره برداری از طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد آغاز شد