مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-14اقتصادي

مدیریت انقلابی و جهادی بقایی در پاکسان نتیجه داد


پاکسان سال مالی منتهی به 30 آذر 1399 خود را در شرایطی با عملکردی متفاوت از پیش بینی اولیه به پایان برد که کشور با شرایط اقتصادی متورم و پر فراز و نشیبی  نسبت به سال های قبل روبرو بود.

- پاکسان سال مالی منتهی به 30 آذر 1399 خود را در شرایطی با عملکردی متفاوت از پیش بینی اولیه به پایان برد که کشور با شرایط اقتصادی متورم و پر فراز و نشیبی  نسبت به سال های قبل روبرو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پاکسان، فشار تحریم ها برای واردات کالا، مواد اولیه و تامین ارز مورد نیاز صنایع از یک سو، شرایط خاص معیشتی مردم از سوی دیگر و همچنین آسیب های شیوع بیماری کرونا تمام صنایع را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

اما تیم مدیریتی پاکسان با راهبری حسن بقایی با عملکردی درخشان نشان داد که هر ناممکنی با راهکارعلمی و عمل جهادی شدنی و سره از ناسره در محدودیت ها مشخص می شود.

دستگاه کاتر صابون بومی سازی شده را در خطوط تولید مستقر کرد تا این شرکت در این حوزه بی نیاز از واردات باشد و با صرفه جویی هایی که از این محل ایجاد می شود توسعه سایر خطوط را تسهیل کند.

بقایی در ادامه ی اولین ها در پاکسان، یکی از دغدغه های دیرینه شرکت را نیز با استفاده از امکانات به خاطره تبدیل کرد و توسعه بر بستر دارایی های موجود با راه اندازی طرح پایلوت سولفوناسیون در پاکسان جامه عمل به تن کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت انقلابی و جهادی بقایی در پاکسان نتیجه داد

مدیریت انقلابی و جهادی بقایی در پاکسان نتیجه داد