مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-14اجتماعي

هشدار هواشناسی یزد در مورد سرمازدگی


کارشناس هواشناسی استان یزد از برقراری موج سرما در استان به وی‍ژه در مناطق کوهستانی و روستاهای ییلاقی تا امشب خبر داد و تاکید کرد: کشاورزان و باغداران از عواقب ناشی از سرمازدگی درختان خود جلوگیری کنند.

- ایسنا/یزد کارشناس هواشناسی استان یزد از برقراری موج سرما در استان به وی‍ژه در مناطق کوهستانی و روستاهای ییلاقی تا امشب خبر داد و تاکید کرد: کشاورزان و باغداران از عواقب ناشی از سرمازدگی درختان خود جلوگیری کنند.

سیدعباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که دمای شب هنگام استان در در برخی نواحی استان بویژه در مناطق کوهستانی و مرتفع به زیر صفر نیز خواهد رسید، افزود: ورزش باد شدید در استان تا عصر امروز بر استان حکمفرما خواهد بود ولی خوشبختانه موجب گرد و خاک نخواهد شد.

وی کمینه دمای امروز یکشنبه 24 اسفندماه در استان را برای سبزدشت و ندوشن با سه درجه منهای صفر و بیشنه امروز را برای بافق و هرات به میزان 23 درجه سانتیگراد پیش بینی کرد.

دمای امروز مرکز استان بین 4 تا 18 پیش بینی شده است.

میرحسینی برای روزهای آینده نیز عمدتاً افزایش دما را پیش بینی کرد.

در خصوص میزان سرعت طوفان طی روزهای اخیر اظهار کرد: سرع وزش باد در روز جمعه در برخی مناطق استان مانند اسفند آباد ابرکوه به 130 کیلومتر در ساعت رسید ولی در مرکز استان این سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی یزد در مورد سرمازدگی

هشدار هواشناسی یزد در مورد سرمازدگی