مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-14سياسي

دیدن راهکار مشکلات در دست بیگانه خطا است/ «ما می توانیم» قاموس جبهه انقلابی


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه دیدن راهکار رفع مشکلات در دست بیگانه خطا است، گفت: ما می توانیم قاموس جریان جبهه انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح یکشنبه در دیدار نخبگان وفرهیختگان و جمعی از اقشار مختلف مردمی مازندران با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی گسترده و اجتماعات نبوده است، افزود: جلوه های بسیار زیبایی از حضور مردم مازندران در تجلیل از مقام شهیدان و ایثارگران را همواره شاهد هستیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع خانواده و روند روبه رشد طلاق در استان اظهار داشت: اگر آمارهای این بخش دقیق باشد وضعیت نگران خواهد بود.

وی اهمیت خانواده را بسیار مهم برشمرد و گفت: باید کارشناسان روی مسائل اجتماعی کار، آسیب شناسی و آسیب زدایی کنند و باید علل رخداد طلاق که می تواند دلیل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره داشته باشد، مورد بررسی قرار گیرد.

رییس قوه قضاییه با عنوان اینکه راه علاج آسیب در خانواده در طلاق و یا مراجعه به دادگاه نیست، تاکید کرد دادگاه های ما نباید به سهولت نسبت به طلاق دادن حتی درباره طلاق های توافقی اقدام کنند.

حجت الاسلام رییسی اظهار داشت: راهکاری که قرآن کریم برای خانواده مطرح کرده، دادگاه و حکم دادگاه نیست بلکه موضوع حکمیت وریش سفیدی مطرح است و راهکار علاج طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدن راهکار مشکلات در دست بیگانه خطا است/ «ما می توانیم» قاموس جبهه انقلابی

دیدن راهکار مشکلات در دست بیگانه خطا است/ «ما می توانیم» قاموس جبهه انقلابی