مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-14اقتصادي

آیا بیت کوین به سرنوشت بورس دچار می شود؟


با وجود تلاش برخی از کارشناسان مخالف رمزارزها در نشان دادن خطرات سرمایه گذاری در این حوزه اما ریزش بازار سرمایه نه تنها اعتماد سهامداران به این بازار را کم کرده بلکه سبب افزایش اعتماد به رمز ارزها شده است.

- ، رشد قیمت رمز ارزها به خصوص بیت کوین و همزمان شدن آن با رکود در بازارهای مالی ایران از جمله، ارز، طلا، خوردو و بورس، باعث شده که بخشی از سرمایه مردم به سمت رمز ارزها حرکت کند.

با وجود اینکه هنوز آمار دقیقی از میزان سرمایه گذاری مردم در رمز ارزها داده نشده اما سخنان پراکنده در مورد رمز ارزها و اقدامات بانک مرکزی مبنی بر غیر قانونی اعلام کردن معاملات رمز ارزها نشان می دهد که استقبال قابل توجهی از این نوع سرمایه گذاری در ایران شده است.

توانگر نماینده مردم تهران در مجلس گفته است ممکن است بازار غیرقانونی رمزارز شبیه داستان سکه ثامن بشود، از رییس جمهور خواسته که به این مسئله ورود کند طبق گفته های عبدالناصر همتی، رییس بانک مرکزی، مبادله رمز ارزها بین یکدیگر مجاز نیست و تنها چند صرافی مجاز به واردات از طریق رمز ارزها هستند.

اکنون هیچ گونه صرافی مجازی مجوز دارد در معاملات رمز ارز مجوز دریافت نکردند.

در حالی که مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه ای اعلام کرده تاکنون تصمیمی برای اعطای مجوز به درگاه ها و سایت های فعال خرید و فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بیت کوین به سرنوشت بورس دچار می شود؟

آیا بیت کوین به سرنوشت بورس دچار می شود؟