مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-14اقتصادي

نوده فراهانی: به جای دروغ گفتن بگوییم کمبود مرغ وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی با اشاره به وضع روزانه بازار میدان گوشت میدان بهمن و منطقه تهرانپارس، اظهار داشت: - رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مرغ زنده، کیلویی 24 هزار تومان به فروش می رسد، گفت: نیاز روزانه مرغ تهران 1000 تن است، اما حدود 200 تن در روز توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم نوده فراهانی با اشاره به وضع روزانه بازار میدان گوشت میدان بهمن و منطقه تهرانپارس، اظهار داشت: نیاز روزانه مرغ تهران 1000 تن است، اما حدود 200 تن در روز توزیع می شود و از طرف دیگر مشاهده شده است مرغ زنده، کیلویی 24 هزار تومان به فروش می رسد.

رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه نباید به مردم دروغ گفت، افزود: مردم در طول 8 سال دفاع مقدس با همه کمبود ها ساخته اند لذا بهتر است به جای دروغ گفتن بگوییم کمبود مرغ وجود دارد.

وی افزود: در شأن مردم و انقلاب اسلامی نیست که مردم برای تهیه مرغ و روغن در صف بایستند لذا نباید برای تحویل کالای مورد نیاز مردم، کالای تحمیلی به مشتری داده شود.

رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به تجربه برپایی نمایشگاه های شب عید در سال های گذشته، گفت: قرار شد که واحد های صنفی با گرفتن مجوز اتحادیه خود، بازار فوق العاده شب عید را با تخفیف ویژه برپا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوده فراهانی: به جای دروغ گفتن بگوییم کمبود مرغ وجود دارد

نوده فراهانی: به جای دروغ گفتن بگوییم کمبود مرغ وجود دارد