مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-14سياسي

با حمایت از تولید داخل می توان بیش از 60 درصد واگن های مترو را در کشور تولید کرد


با حمایت از تولید داخل می توان بیش از 60 درصد واگن های مترو را در داخل کشور تولید کرد.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با حمایت از تولید داخل می توان بیش از 60 درصد واگن های مترو را در داخل کشور تولید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در دویست و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران و در نطق پیش از دستور خود گفت: در آستانه فرارسیدن ماه شعبان قرار داریم، ماه شعبان ماه منسوب به پیامبر اکرم(ص)، ماه شادی اهل بیت است که امسال این ماه با فرارسیدن بهار و روزهای نشاط وشادابی در فرهنگ سنتی ایرانیان، مصادف شده است.

ماه شعبان، تنها ماه در تقویم اسلامی است که فاقد رحلت و شهادت اهل بیت علیهم السلام و سراسر برکت وشادی است و با توجه به حجم انبوه مشکلات اقتصادی، بیماری کرونا و شرایط دشواری که مردم ایران در سال 1399، پشت سرگذاشتند، از مسئولان فرهنگی ، رسانه ملی و بخصوص حوزه فرهنگی مدیریت شهری انتظار می رود که از امشب، فضای با نشاط و شادی را در حوزه عمومی جامعه ایجاد کنند تا توان روحی و امید به زندگی در شهروندان تقویت شود.

وی افزود: در حوزه خدمات عمومی نیز مناسب است که فعالیت های مرتبط به نظافت شهر، آراستگی مبلمان شهری و ضدعفونی کردن فضاهای عمومی در ایام پایانی سال تقویت گردد تا تهران آماده استقبال از نوروز گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حمایت از تولید داخل می توان بیش از 60 درصد واگن های مترو را در کشور تولید کرد

با حمایت از تولید داخل می توان بیش از 60 درصد واگن های مترو را در کشور تولید کرد