مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-14حوادث

باند سازمان یافته مواد مخدر در مازندران وجود ندارد


هرچند باند سازمان یافته در مازندران نداریم اما در سال جاری 65 باند مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران گفت: هرچند باند سازمان یافته در مازندران نداریم اما در سال جاری 65 باند مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است.

سردار مرتضی میرزایی در نشستی با خبرنگاران که در سالن جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد، با اشاره به اینکه ساماندهی معتادان متهاجر و پاکسازی شهری و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از اهم برنامه ها است، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 5 تن و 66 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد و بر این اساس، رشد کشفیات 24 درصد بوده است.

وی افزود: میزان دستگیری ها در حوزه مواد مخدر 22 درصد کاهش داشته و این نشان می دهد دستگیری ها با هدف و برنامه صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران درباره اجرای طرح ها در محل های آلوده به مواد مخدر در این استان، یادآور شد: امسال در 824 نقطه مازندران، طرح پاکسازی صورت گرفته و 594 مورد عملیات برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز انجام شده است.

میرزایی ادامه داد: 19 مورد طرح مقابله و پاکسازی محیط اطراف مدارس و مکان های فرهنگی صورت گرفت و 90 مرحله طرح پیشگیری از وقوع جرم و توزیع مواد در استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سازمان یافته مواد مخدر در مازندران وجود ندارد

باند سازمان یافته مواد مخدر در مازندران وجود ندارد