مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-14حوادث

فوت 3 نفر به دنبال مسمومیت با گاز co در قزوین


شنبه شب 23 اسفند، سه آقا در روستای کورانه در استان قزوین دچار مسمومیت با گاز co شدند و اقدامات درمانی در جهت احیاء آن ها نتیجه ای در پی نداشت.

- ایسنا/قزوین شنبه شب 23 اسفند، سه آقا در روستای کورانه در استان قزوین دچار مسمومیت با گاز co شدند و اقدامات درمانی در جهت احیاء آن ها نتیجه ای در پی نداشت.

در ساعت 21:30 شنبه 23 اسفند 99 در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس 115 قزوین مبنی بر مسمومیت چند نفر با گاز co در روستای کورانه، تعداد 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از پایگاه عوارضی 2 و کوثر به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسی محل حادثه توسط تکنسین های اورژانس، سه نفر از افراد حاضر در محل که هر سه نیز آقا بودند و دچار مسمومیت با گاز co شده بودند مورد معاینه قرار گرفتند.

بنا بر این خبر کارشناسان اورژانس در محل حادثه با سه نفر آقا که علائم حیاتی نداشتند روبه رو شدند و سریعاً اقدامات درمانی در جهت احیاء مددجویان آغاز شد که متأسفانه نتیجه ای در پی نداشت و متوفایان تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل گردیدند.

علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در حال بررسی است.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام کرد، گاز مونواکسید کربن گازی بی بو و بی رنگ است، در صورت سردرد، سرگیجه و حالت تهوع فوراً درب ها را باز کنید، در هوای آزاد ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 3 نفر به دنبال مسمومیت با گاز co در قزوین

فوت 3 نفر به دنبال مسمومیت با گاز co در قزوین