مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-14ورزشي

بازگشت «عادل» و « نود» به تلویزیون؟


حمید شاه آبادی معاونت سیما در نشست خبری معرفی برنامه های نوروز 1400 از برنامه تعطیل شده «نود» با صفات «خوب» و «پربیننده» یاد کرده و بر نظر علی فروغی درباره فردوسی پور صحه نگذاشته و در عین حال گفته انتخاب مجری در اختیار مدیر شبکه است.

- حمید شاه آبادی معاونت سیما در نشست خبری معرفی برنامه های نوروز 1400 از برنامه تعطیل شده نود با صفات خوب و پربیننده یاد کرده و بر نظر علی فروغی درباره فردوسی پور صحه نگذاشته و در عین حال گفته انتخاب مجری در اختیار مدیر شبکه است.

در همین مصاحبه و جای دیگر از اجتناب ناپذیر بودن تغییر برخی مدیران شبکه ها گفته است.

آیا می توان این سخنان را به منزله تمایل او به احیای نود و بازگشت عادل در دوشنبه شب ها دانست یا آغاز یک زورآزمایی است ومعلوم نیست زور او بچربد؟ یادداشت امروز کند و کاوی در این باره است.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- برنامه نود برنامه خوب و پربیننده ای بود ؛ ما تمایل داریم این برنامه کار خودش را داشته باشد اما طبیعی است که انتخاب مجری و موضوعاتی از این دست، در اختیارات مدیر شبکه است.

پیش از حضور من درباره جا به جایی مجری و اتفاقاتی از این دست تصمیماتی گرفته شده، اگر ان شاءالله در این حوزه شاهد اتفاقات رو به جلویی باشیم می توانیم برای این موضوع برنامه ریزی هم داشته باشیم منتها برای این کار نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «عادل» و « نود» به تلویزیون؟

بازگشت «عادل» و « نود» به تلویزیون؟