مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-14سياسي

تردد به قشم آزاد شد


بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا وضعیت شیوع ویروس کرونا در قشم زرد اعلام شد و از این رو تردد به جزیره قشم بدون ممنوعیت امکانپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا نصری شامگاه شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم افزود: همکاری و همدلی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باعث شد قشم در ایام نوروز تعطیل نشود.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای کشور در صورت تغییر وضعیت قشم به نارنجی و قرمز، این جزیره با تعطیلی و ممنوعیت تردد همراه می شود.

تصریح کرد: هرگونه تجمع و مراسم عروسی و عزا ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می شود.

اسکان مسافران فقط در مراکز اقامتی با مجوز امکانپذیر است فرماندار قشم گفت: اسکان مسافر در چادر و منازل اجاره ای ممنوع است و مسافرانی که قصد سفر به قشم دارند می بایست فقط در مراکز اقامتی با مجوز اسکان یابند.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی منازل اجاره ای بدون مجوز پلمب می شوند و از ورود مسافران بدون محل اسکان جلوگیری می شود.

نصری ادامه داد: آزمایش کووید19 در فرودگاه، اسکله های پهل و شهید حقانی با جدیت ادامه دارد و ورود مسافر بدون پاسخ منفی از هر طریقی به قشم ممنوع است.

فرماندار قشم تصریح کرد: اسکله های گردشگری، مراکز اقامتی و اصناف در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد به قشم آزاد شد

تردد به قشم آزاد شد