مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-14اقتصادي

کاشت 30 هزار گل بهاری در مهریز


با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال کاشت گل و گیاهان زینتی در میادین و بلوارهای شهر مهریز به همت شهرداری در حال انجام است.

- ایسنا/یزد با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال کاشت گل و گیاهان زینتی در میادین و بلوارهای شهر مهریز به همت شهرداری در حال انجام است.

امیر حمزه زارعزاده شهردار مهریز در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اختصاص حدود 100 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری به منظور زیباسازی این شهر در استقبال از نوروز، در همین راستا از اجرای طرح گلکاری پارک ها و میادین شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: با بیش از 30 هزار جعبه گل، طراوت و شادابی شهردر نوروز را فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی هر ساله عملیات گلکاری پارک ها و میادین شهر در دستور کارشهرداری قرار می گیرد.

به گفته زارعزاده، عملیات کاشت گل های فصلی هر ساله متناسب با شرایط آب و هوایی در بوستان ها و میادین انجام می شود که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می بخشد.

شهردار در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام گل کاری در پارک های شهر و ایجاد شادابی و طراوت لازم در آستانه سال نو، موجبات رضایت مندی شهروندان فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 30 هزار گل بهاری در مهریز

کاشت 30 هزار گل بهاری در مهریز