مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 03:352021-03-14دانش

ساخت 2 باب منزل مسکونی در مناطق محروم از سوی جهادگران میاندوآب


پلنگی، مسئول گروه جهادی شهید امینی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی شهید امینی بسیج دانشجویی با میانگین تعداد 10 دانشجوی جهادگر در حوزه های سازندگی، - مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی میاندوآب در مورد فعالیت جهادگران در حوزه عمرانی گفت: ساخت 2 باب منزل و مرمت و بازسازی 5 خانه در مناطق محروم شهرستان از فعالیت های مهم این گروه جهادی است.

پلنگی، مسئول گروه جهادی شهید امینی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی شهید امینی بسیج دانشجویی با میانگین تعداد 10 دانشجوی جهادگر در حوزه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشتی درمانی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی هنری به مدت چندین سال است که در راه اسلام و انقلاب ایثارگری می کنند.

پلنگی ادامه داد: با توجه به مساعدت کادر درمان و بهداشت، فعالیت های گروه جهادی شهید امینی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب گروه سلامت در زمینه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و جلوگیری از شیوع آن در منطقه و روستا های محروم خدمت رسانی می کند.

مسئول گروه جهادی شهید امینی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: فعالیت های دیگری گروه جهادی شهید امینی در بخش گروه عمرانی است که شامل ساخت 2 باب منزل در منطقه بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 باب منزل مسکونی در مناطق محروم از سوی جهادگران میاندوآب

ساخت 2 باب منزل مسکونی در مناطق محروم از سوی جهادگران میاندوآب