مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 03:052021-03-13فرهنگي

لطمه ای که تعطیلی دانشگاه ها به سینما زد/ دستمان بسته است


مهدی نیک آیین مدیر سینما «سپیده» تهران اظهار کرد که این سینما در محل گذر دانشجویان قرار دارد اما با تعطیلی دانشگاه ها امتیاز ویژه خود را از دست داده است.

- مهدی نیک آیین مدیر سینما سپیده تهران اظهار کرد که این سینما در محل گذر دانشجویان قرار دارد اما با تعطیلی دانشگاه ها امتیاز ویژه خود را از دست داده است.

مهدی نیک آیین مدیر سینما سپیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت فروش فیلم ها بیان کرد: با برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استقبال نسبی از سینماها و فیلم ها شد، مردم دوباره دیدند که سینما محیط امنی است و می توانند با خانواده به تماشای فیلم بنشینند ولی طبق روال و تجربه ای که داریم می دانیم که همیشه سینماها بعد از برگزاری جشنواره دچار آفتی می شوند ضمن اینکه همیشه هم در اسفندماه هر سال شاهد تنزل در میزان مخاطبان بودیم.

البته متاسفانه هنوز برای اکران نوروزی تصمیم قطعی گرفته نشده این در حالی است که پیش از این اکران نوروزی زودتر آغاز و همین امر باعث رونقی در سینماها می شد اما هنوز حتی فیلم های اکران نوروزی هم مشخص نشده اند و این موضوع باعث شده است آن رونقی که در زمان برگزاری جشنواره سی و نهم فیلم فجر شاهدش بودیم دچار سراشیبی شود البته امیدواریم زودتر نام فیلم های نوروزی اعلام شود و آثار خوبی در این ترکیب وجود داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطمه ای که تعطیلی دانشگاه ها به سینما زد/ دستمان بسته است

لطمه ای که تعطیلی دانشگاه ها به سینما زد/ دستمان بسته است