مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 21:502021-03-13پزشكي

اقدامات پیشگیرانه مرتعداران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


یک استادیار پژوهش مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: مرتعداران و عشایر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم است نکاتی را رعایت کنند.

- ایسنا/لرستان یک استادیار پژوهش مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: مرتعداران و عشایر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم است نکاتی را رعایت کنند.

کریم قربانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که لازم است مرتعداران و عشایر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نکاتی را رعایت کنند، اظهار کرد: لباس کار و منزل باید تفکیک شده و لباس کار را بیرون از خانه یا چادر عشایری تعویض شود.

وی با اشاره به لزوم گرم کردن نان و غذا قبل از مصرف، عنوان کرد: لازم است در هنگام چرای دام در مرتع، کوچ و کار در مزرعه یا هر مکان عمومی از دستکش و ماسک مناسب استفاده شود.

قربانی با اشاره به این که ماسک های کاغذی یکبارمصرف هستند و فقط برای دو تا سه ساعت بدون فیلتر یا پنج تا هشت ساعت با فیلتر قابل استفاده هستند، بیان کرد: در منطقه عشایری یا مراتع در صورت عدم دسترسی به ماسک مناسب از دستمال یا ماسک پارچه ای استفاده کرده و پس از هر بار مصرف دستمال یا ماسک را با آب و صابون بشویید و مجدداً استفاده کنید.

این استادیار پژوهش بخش تحقیقات دامی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان ادامه داد: ظروف ازجمله شیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه مرتعداران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

اقدامات پیشگیرانه مرتعداران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا