مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 21:502021-03-13سياسي

برنامه ریزی برای جداسازی 70 درصد بیماران ناشناخته خوزستان در یک هفته


رییس بسیج جامعه پزشکی از برنامه ریزی برای شناسایی و جداسازی 70 درصد بیماران ناشناخته استان خوزستان در مدت یک هفته پیش رو در تشدید طرح بیماریابی شهید سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی از برنامه ریزی برای شناسایی و جداسازی 70 درصد بیماران ناشناخته استان خوزستان در مدت یک هفته پیش رو در تشدید طرح بیماریابی شهید سلیمانی خبر داد.

دکتر محمد صادقی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که شنبه شب در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سعی کرده ایم همه اصول علمی در طرح بیماریابی شهید سلیمانی رعایت شود؛ ساده ترین، ارزان ترین، کم خطرترین و سریع ترین راه برای انجام اقدامات، همین اصولی است که در این طرح دیده شده اند تا زنجیره بیماری قطع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیماریابی و جداسازی بیمار و به حداقل رساندن تماس بیمار با دیگر افراد، اصل کار در اپیدمی است که در مرحله اول طرح، همکاری خوبی بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و بسیجیان سراسر کشور انجام شد.

صادقی افزود: در خوزستان با وجود اینکه روزانه صدها نفر بستری می شدند و بیش از 40 نفر فوت می کردند؛ با این هماهنگی و هم افزایی، بسیار زود به نتیجه خوبی رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای جداسازی 70 درصد بیماران ناشناخته خوزستان در یک هفته

برنامه ریزی برای جداسازی 70 درصد بیماران ناشناخته خوزستان در یک هفته