مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-13فرهنگي

لباس عجیب بازیگران «کلبه عموپورنگ»+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه تلویزیونی کلبه عموپورنگ به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی و نویسندگی برادران درویشعلی پور این روز ها در حال سپری کردن مراحل انتخاب بازیگران، - تست گریم و لباس متفاوت و عجیب اولین گروه از بازیگرانی که قرار است در مجموعه کلبه عمو پورنگ شبکه دو ایفای نقش کنند، نهایی و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه تلویزیونی کلبه عموپورنگ به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی و نویسندگی برادران درویشعلی پور این روز ها در حال سپری کردن مراحل انتخاب بازیگران، تست گریم و لباس، و طراحی نهایی دکور برنامه توسط ارغوان شیبانی است و تاکنون بازیگران بسیاری برای ایفای نقش در این مجموعه انتخاب شده اند.

محمدرضا داوود نژاد، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، سوسن پرور و آرش نوذری بازیگرانی اند که تست گریم و لباس آن ها نهایی شده و در روز های آینده هم چهره های دیگری به این گروه اضافه و معرفی خواهند شد.

شهرام خلج، هنرمند شناخته شده سینما و تلویزیون کشور که بواسطه تجربه ها و آثار شاخص سینمایی و تلویزیونی اش مطرح است، طراحی گریم های خاص و پیچیده این مجموعه را بر عهده دارد و با هنرنمایی خود طراحی و اجرایی سه بعدی و هم سطح با طراحان جهانی در این مجموعه داشته و سحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس عجیب بازیگران «کلبه عموپورنگ»+عکس

لباس عجیب بازیگران «کلبه عموپورنگ»+عکس