مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-13سياسي

داوطلبین انتخابات شورای شهر کاشمر به 11 نفر رسید


فرماندار و رییس ستاد انتخابات کاشمر از ثبت نام قطعی 11 داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر خبر داد.

- مسلم ساقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر هم زمان با سراسر کشور از 20 اسفندماه در کاشمر نیز آغازشده است، اظهار کرد: در چهار روز نخست ثبت نام درمجموع 11 داوطلب برای حضور در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر ثبت نام کردند.

فرماندار کاشمر بابیان اینکه در چهارمین روز ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر،  5 داوطلب در حوزه انتخابیه کاشمر ثبت نام کردند، ابراز کرد: از این تعداد چهار نفر به صورت حضوری و یک نفر از طریق برنامه غیرحضوری ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه چهار نفر از ثبت نام کنندگان در چهارمین روز ثبت نام آقا و یک نفر خانم است، بیان کرد: 3 نفر از این افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دو نفر دیگر دارای مدرک دکترا و  لیسانس هستند.

ساقی ادامه داد: دو نفر از داوطلبین فرهنگی هستند، یک نفر در آتش نشانی اشتغال دارد، یک نفر به حرفه مهندسی و یک نفر هم به عنوان بازاریاب فعالیت می کنند.

رییس ستاد انتخابات کاشمر با اشاره به ثبت 10 آقا و یک خانم در چهار روز اول ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر کاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبین انتخابات شورای شهر کاشمر به 11 نفر رسید

داوطلبین انتخابات شورای شهر کاشمر به 11 نفر رسید