مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 18:372021-03-13اقتصادي

تحقق هدفگذاری اشتغالزایی سال 99 در گیلان/ بیش از 17 هزار فرصت شغلی ایجاد شد


استاندار گیلان با اشاره به تحقق 117 درصدی هدفگذاری اشتغالزایی امسال در استان، گفت: بیش از 17 هزار شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان با اشاره به تعریف و اجرای طرح های بزرگ در حوزه عمرانی، اقتصادی، اشتغال در استان، اظهار کرد: تلاش می شود تا طرح های تعریف شده تا پایان کار دولت به بهره برداری برسد.

وی همچنین به هدفگذاری ایجاد 15 هزار فرصت شغلی از ابتدای امسال در استان گیلان اشاره کرد و گفت: تاکنون با تلاش همه دستگاه های شاهد تحقق 117 درصدی یعنی معادل 17 هزار و 500 فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای امسال توسعه 261 روستا و برای سال آینده 330 روستا هدفگذاری شده است، گفت: توجه به توسعه روستاها و ایجاد اشتغال از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آسیب های اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها اعم از دولتی و خصوصی برای کمک به حوزه بهداشت و درمان و تکمیل پروژه های درمانی برای تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان در این ایام استفاده کنیم.

زارع با بیان اینکه استان گیلان در حوزه علمی و فناوری نیز ظرفیت های بسیاری به ویژه در زمینه نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص دارد، گفت: و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق هدفگذاری اشتغالزایی سال 99 در گیلان/ بیش از 17 هزار فرصت شغلی ایجاد شد

تحقق هدفگذاری اشتغالزایی سال 99 در گیلان/ بیش از 17 هزار فرصت شغلی ایجاد شد