مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-13اقتصادي

شرکت فولاد مبارکه سهم مهمی در طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان دارد


مدیرعامل شرکت تامین آب اصفهان صفه گفت: در عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان شرکت فولاد مبارکه به عنوان مهمترین سهامدار این شرکت سهم مهمی در پیشبرد این ابرپروژه دارد.

- سید محمود حسینی درباره عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان اظهار داشت: شرکت تامین آب اصفهان صفه در دی ماه 97 پس از هماهنگی با ایمیدرو و شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس به جنوب شرق کشور اعم از هرمزگان، گل گهر، مس سرچشمه و فولادچادرملو شکل گرفت.

وی افزود: در حال حاضر سهامداران عمده شرکت تامین آب اصفهان صفه شرکت فولاد مبارکه، پالایشگاه اصفهان، ذوب آهن، شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی و سازمان همیاری شهرداری های اصفهان است.

مدیرعامل شرکت تامین آب اصفهان صفه با اشاره به اساسنامه این شرکت تصریح کرد: اساسنامه شرکت تامین آب اصفهان صفه اجازه فعالیت های مختلف تامین آب صرفا با اهداف صنعتی و معدنی را از منابع درون سرزمینی و برون سرزمینی در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان در راستای تامین کمبود نیاز آبی صنعت استان اصفهان است و این انتقال آب در هفت مسیر توسط شرکت مشاوره ای طوس آب از ابعاد مختلف نظیر هزینه و قیمت تمام شده و زمان اجرا بررسی شد تا در نهایت مسیری که از نظر آبگیر و آب شیرین کن با شرکت خلیج ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت فولاد مبارکه سهم مهمی در طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان دارد

شرکت فولاد مبارکه سهم مهمی در طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان دارد