مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-13اجتماعي

امدادرسانی به 261 خودرو گرفتار در برف و کولاک استان تهران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران به 261 خودرو گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

- شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در حاشیه بازدید از محور هراز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودهن، اظهار کرد: سامانه بارشی از بعدازظهر پنج شنبه در استان تهران فعال و این سامانه از صبح روز جمعه در محورهای کوهستانی به شکل برف بود.

وی گفت: با توجه به برودت هوا در غروب روز جمعه شاهد ایجاد برف و کولاک در برخی از شهرستان های استان تهران به خصوص در شمال و شرق این استان بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: با توجه به آماده بودن امدادگران و نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، امر امداد رسانی به سرعت انجام گرفت و در نهایت  به 261 خودرو گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی شد.

فتحی با بیان این که بیشترین کولاک در سه شهرستان ملارد در محدوده اخترآباد، دماوند در محدوده آبعلی و مشاء و فیروزکوه در نزدیکی گردنه گدوک رخ داد، اضافه کرد: در مجموع 13 تیم عملیاتی از هلال احمر فیروزکوه، دماوند و ملارد، خدمات خود را به هموطنان ارائه کردند.

وی با اشاره به این که در امر امداد رسانی عوامل پلیس راه، راهداری و و داوطلب با بهره گیری از 13 خودروهای عملیاتی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 261 خودرو گرفتار در برف و کولاک استان تهران

امدادرسانی به 261 خودرو گرفتار در برف و کولاک استان تهران