مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-13پزشكي

کرونای انگلیسی در کرمان در حال گردش است


در حال حاضر کرونای انگلیسی در استان در گردش است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی همچنان با جدیت رعایت شود.

- کرمان - معاون استاندار کرمان گفت: در حال حاضر کرونای انگلیسی در استان در گردش است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی همچنان با جدیت رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمصوب شد از 25 اسفند ماه به بعد رنگ بندی جدید توسط وزارت بهداشت اعلام شود که بعد از آن به شهرستانها ابلاغ خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر 12 شهرستان استان شامل ارزوییه، انار، رابر، رودبار جنوب، ریگان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، کوهبنان، کهنوج و منوجان در وضعیت آبی و 10 شهرستان شامل بافت، بردسیر، بم، جیرفت، راور، رفسنجان، زرند، قلعه گنج، کرمان و نرماشیر در وضعیت زرد در شهرستان سیرجان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر ویروس جهش یافته کرونا (کرونای انگلیسی) در استان در گردش است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی همچنان با جدیت رعایت شود.

وی تصریح کرد: تاکنون 67 جلسه استانی در خصوص کرونا در استان برگزار شده که مجموعاً 598 مصوبه به مراجع ذیربط و مراکز مختلف ابلاغ و پیگیری شده است.

زینی وند یادآور شد: در خصوص صدور مجوز تردد در ایام نوروز فرم یکپارچه صدور تردد به شهرهای قرمز و نارنجی از شهرهای آبی و زرد توسط فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی در کرمان در حال گردش است

کرونای انگلیسی در کرمان در حال گردش است