مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-13سياسي

3 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد


کتابهای «لالایی بروی سردشت»، «مدیر سرافراز»، «آن دوره های نزدیک» از تولیدات ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی در اراک رونمایی شدند.

- اراک - کتابهای لالایی بروی سردشت ، مدیر سرافراز ، آن دوره های نزدیک از تولیدات ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی در اراک رونمایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا کریمی عصر شنبه در آیین رونمایی از 3 عنوان کتاب دفاع مقدس گفت: ما حضور و تأثیرگذاری شعر آیینی در انقلاب اسلامی را شاهد بودیم و پس از آن حماسه سازی هایی که در دفاع مقدس شکل گرفت در شعر آیینی بروز و نمود پیدا کرد.

وی ادامه داد: شعر دفاع مقدس در همان مقطع هشت ساله اوج گرفت و حرفی برای گفتن داشتند و امروز علیرغم سپری شدن آن دوران شاهد رشد روزافزون شعر دفاع مقدس هستیم و اگر آن حماسه سازی های برجسته و مجاهدت های شهدا و رزمندگان نبود قطعاً شعر دفاع مقدس جایگاه امروز را نداشت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: باید فعالیت های فرهنگی بر روی انتقال فرهنگ دفاع مقدس متمرکز شوند و انتظاری که از جامعه هنری وجود دارد این است که در حوزه ادبیات دفاع مقدس تولیدات فاخر و اثرگذار را عرضه کنند.

کریمی تصریح کرد: امروز به طور همزمان مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و نهمین دوره جایزه ادبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد

3 عنوان کتاب دفاع مقدس در اراک رونمایی شد