مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-13دانش

لزوم همکاری و ارتباط موثر پارک های علم و فناوری با دانشگاه ها


مدیر کل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم بر لزوم همکاری و ارتباط موثر پارک های علم و فناوری با دانشگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مهدی کشمیری در نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور که امروز (شنبه) با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، گفت: از مسئولان دانشگاه ها انتظار داریم که علاوه بر آنکه نهایت حمایت خود را درخصوص شرکت های دانش بنیان به کار ببندند، در بحث همکاری با پارک های علم و فناوری و استفاده از امکانات و ظرفیت ها و آماده سازی آنها، تعاملات و تلاش های مؤثری صورت گیرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم افزود: یکی از فعالیت هایی که در سال های اخیر با پیگیری دفتر برنامه ریزی امور فناوری انجام شده، تعاملات با دانشگاه ها است که دارای دو سر فصل است؛ ارتباط از طریق پارک های علم و فناوری با دانشگاه ها و پردیس های علم و فناوری و حضور در بحث های محتوایی است که در هفته پژوهش طی دو برنامه یارانه تجاری سازی و گرنت فناوری انجام گرفت.

وی در خصوص گرنت فناوری اظهار داشت: مخاطب این برنامه اساساً اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی هستند و پارک های علم و فناوری نقش حامی و کار اجرایی آن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری و ارتباط موثر پارک های علم و فناوری با دانشگاه ها

لزوم همکاری و ارتباط موثر پارک های علم و فناوری با دانشگاه ها