مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-13سياسي

50 درصد داوطلبین انتخابات شوراها در کرج غیرحضوری ثبت نام کردند


فرماندار کرج با بیان اینکه تا پایان روز سوم 147 نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد 50 درصد داوطلبین به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور ظهر شنبه در جریان بازدید استاندار البرز از ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور ارزشمند استاندار البرز را به فرمانداری کرج و سایت انتخابات مرکب استان گرامی می داریم.

وی بیان کرد: در راستای قانون انتخابات و با راهبردهایی که مد نظر استاندار البرز بوده است، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 1400 در شهرستان کرج با تلاش همکارانم در ستاد انتخابات به فضل خدا فراهم شده است.

فرماندار کرج تصریح کرد: خدا را شاکریم تا این لحظه تعامل خوبی با هیئت های محترم نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا و نظارت انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز وجود دارد.

وی با بیان اینکه روز گذشته، انتخابات معتمدین هیئت اجرایی که مشترک خواهد بود با توجه به شیوه نامه هایی ابلاغ شده نیز، برگزار شد، خاطر نشان کرد: معتمدین اصلی انتخاب شدند و فرآیندهای مختلف انتخابات برابر جدول زمانبندی که وزارت کشور ارائه داده در شهرستان با راهبردها و سیاست های استاندار البرز نیز، دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد داوطلبین انتخابات شوراها در کرج غیرحضوری ثبت نام کردند

50 درصد داوطلبین انتخابات شوراها در کرج غیرحضوری ثبت نام کردند