مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-13سياسي

چاره جویی گروه هشت برای بحران گردشگری


سومین اجلاس کارشناسان ارشد سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه موسوم به دی- هشت با بررسی چالش های گردشگری در دوران کرونا برگزار شد.

- سومین اجلاس کارشناسان ارشد سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه موسوم به دی- هشت با بررسی چالش های گردشگری در دوران کرونا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، این اجلاس با حضور نمایندگانی از ایران، اندونزی، هند، پاکستان، ترکیه، نیجریه، بنگلادش و مصر به میزبانی کشور نیجریه برگزار شد.

دبیرکل سازمان دی- هشت با تبیین آسیب های ناشی از همه گیری کرونا در حوزه گردشگری، یادآور شد: هشت کشور عضو این سازمان با اختصاص یک میلیاد نفر از جمعیت دنیا و حدود چهار درصد از GDP جهان به خود، از فضای وسیع و گسترده ای برای توسعه فعالیت های گردشگری بین المللی برخوردارند.

جعفر کوشاری اهداف کلی این اجلاس را شامل همفکری کارشناسان گردشگری کشورهای عضو به منظور تقویت ظرفیت ها و تدوین راهبردهای اثربخش برای دوران پساکرونا و همچنین ایجاد بستری برای تبادل دانش و تجربیات و تسهیل همکاری ها دانست.

در بخش بعدی اجلاس، نمایندگان کشورهای عضو گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه بهبود گردشگری در دوران همه گیری کرونا ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره جویی گروه هشت برای بحران گردشگری

چاره جویی گروه هشت برای بحران گردشگری