مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-13اقتصادي

زمان مطلوب ماندگاری کالا در بنادر 30 تا 45 روز است


معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بازه زمانی 30 تا 45 روزه، بهترین مدت زمان برای ماندگاری کالا در بنادر است، گفت: کالاها باید سریعاً تخلیه، - ترخیص و به بازار برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری در رابطه با مقوله دپو یا ماندگاری کالا در بنادر کشور، اظهار داشت: اگر بتوانیم مدت ماندگاری کالا در بنادر را طی یک بازه زمانی 30 تا 45 روزه در بنادر ایران مدیریت و شرایط را برای چرخش کالا فراهم کنیم، این مسئله می تواند خیلی تأثیر مثبتی بر روند فعالیت ها داشته باشد.

وی ادامه داد: هرچه ماندگاری کالا کاهش یابد و به میزان منطقی و استاندارد برسد منافع مردم، سازمان بنادر، بخش خصوصی اعم از واردکنندگان و صادرکنندگان و نیز سرمایه گذاران حفظ می شود.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه باید به مقوله ماندگاری کالا توجه جدی داشته باشیم، بیان کرد: یا کالا مورد نیاز کشور است یا نیست؛ اگر این نیاز وجود دارد چرا باید در بنادر کشور یا کشتی ها دچار ماندگاری شود؟ بنابراین باید سریعاً تخلیه و مسائل مالی آن حل و ترخیص شود و در اسرع وقت به کف بازار برسد و مصرف کننده بتواند از آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مطلوب ماندگاری کالا در بنادر 30 تا 45 روز است

زمان مطلوب ماندگاری کالا در بنادر 30 تا 45 روز است